Подорож до Львова

2015-11-12

Канікули – це час, коли ми можемо собі дозволити відпочити від звичного життя та здійснити давно омріяну подорож. Ми не оминули такої можливості, тож зібралися і поїхали до Львова. Хочемо поділитися з вами своїми враженнями. Поїздку до Львова планували давно і постаралися владнати всі необхідні справи завчасно. Придбали квитки, домовилися про житло та харчування. Проте спочатку, очікуючи свого потягу до Львова, ми вирішили прогулятися Одесою. Пройшовши декілька кілометрів, нам на очі потрапила машина, яка возила екскурсії по місту. Проїжджаючи містом, екскурсовод нам розповідав його історію та показував визначні пам’ятки. Найбільше мені запам’ятався будинок «з однією стіною». Його цікавість в тому, що якщо дивитися на нього з певного ракурсу, здається, що в ньому лишень одна стіна. Ввечері, трохи стомлені, ми поїхали до вокзалу, бо наближався час львівського потягу. До Львова ми прибули рано, ще навіть не світало. Одразу з вокзалу нас забрав величезний автобус та повіз на сніданок. Після сніданку ми поїхали на автобусну екскурсію Львовом. Розповідь про історію та архітектурні надбання міста Лева велася українською мовою. Ми побачили багато церков та храмів. Також відвідали Личаківський цвинтар, де у всіх просто перехопило подих. Ми побачили дуже багато могил визначних людей України, але не звичайних хрестів, а дуже гарних та масивних скульптур. Потім екскурсовод сказала, що ми будемо підніматися на «замок, якого нема». Інша назва «Високий замок». Підйом на височінь пташиного польоту для багатьох видався нелегким. Однак, витримка тих, хто подолав таке випробування цілком виправдалася – краса, що розпростерлася у підніжжя пагорба, вражала. Після цього ми оглянули ще декілька видатних історичних споруд міста. Ближче до вечора, ми заселилися у хостел. Він був у центрі Львова, тож все, що нам потрібно, було недалеко. Ми повечеряли та пішли гуляти по вечірньому місту. Завітали у львівську майстерню шоколаду. Львів все більше і більше вражав своєю красою. Наступного дня, після сніданку, ми пішли на пішохідну екскурсію містом Лева. Першим в нашому плані був музей зброї «Арсенал». Нам розповіли дуже багато цікавих речей про давню та теперішню зброю, а на виході кожен мав змогу зробити собі власноруч брелок на пам’ять. Також сподобався музей аптеки. В ньому можна придбати справжні ліки як і у будь-якій іншій звичайній аптеці, але ця аптекарська майстерня швидше нагадує якийсь відьомський закуток, аніж фармакологічну лабораторію. Також затримують на собі погляд касові апарати початку ХХ століття, якими користувалися аж до 70-х років. Після обіду ми мали вільний від екскурсій час, тож розділилися на групи за бажанням. Одна група поїхала в аквапарк, а інша – пішла в кіно. А ввечері ми відвідали львівську мануфактуру кави, де мали змогу випити львівської кави чи придбати її як сувенір. Третього дня нашої подорожі ми поїхали на екскурсію замками Львівщини. Першим став Олеський замок. Він височить на високому пагорбі поруч із селом Олесько, Львівської області. Цей пагорб близько 50ти метрів у висоту. Така особливість розташування замку надавала можливість широкого огляду всіх підступів до укріплення та пейзажу, який відкривався з нього. В ньому знімалося багато фільмів. Зокрема, такі як «Три мушкетери» , «Борис Годунов» та інші. Наступним став Підгорецький замок. Станом на сьогодні - замок зачинено на реставраційно-відновлювальні роботи. Для огляду доступні лише навколишні території , фасад та невеличка картинна галерея. Заключним став Золочівський замок. Музей-заповідник, відділ Львівської галереї мистецтв. У відреставрованому Китайському палаці Золочівського замку відкрито Музей Східних культур. Поверталися до Львова ми затемно. Ввечері третього дня був запланований від’їзд. Тож ми зі своїми речами поїхали до вокзалу. Додому повернулися стомлені, але страшенно задоволені. Дякуємо долі та нашим керівникам за можливість провести такі цікаві та насичені канікули!