• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ГІМНАЗІЯ В ПРОГРАМІ «ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА»

ГІМНАЗІЯ В ПРОГРАМІ «ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА»

2018-02-18

/Files/images/a1111/27752147_1179319325532664_5187019287103123452_n.jpg

ГІМНАЗІЯ В ПРОГРАМІ «ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА»
Яка освіта нам потрібна? Щоб відповісти на це запитання, спитаймо себе: «А в якому суспільстві ми хочемо жити?»
Сучасна школа – це значно більше, ніж традиційна передача знань. Це середовище, де постійно покращується якість стосунків між усіма учасниками освітнього процесу. Це заклад, де суб'єкти шкільного життя слухають і поважають одне одного, а важливі рішення обговорюються й приймаються тими, кого вони стосуються. Вознесенській гімназії №1 пощастило стати учасником Програми «Демократична школа», котра реалізується Європейським Центром ім. Вергеланда за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії, у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Радою Європи, Центром освітніх ініціатив та ІСАР «Єднання».
Певні кроки в напрямку демократизації врядування, посилення ролі учнівського самоврядування, активізації батьків, звісно ж, здійснюються в школах України. Проте знання і навички, які пропонує «Демократична школа», допомагають педагогічному колективу побачити цілісну картину демократичних перетворень у шкільному середовищі та систематизувати різноманітні процеси, які відбуваються в закладі.
Стартом третьої хвилі Програми стала урочиста конференція за участі директорів шкіл-учасниць, яка відбулася 30 січня в місті Києві. Наступний етап проекту - чотириденний тренінг для шкільних команд у місті Львові. До речі, команди, які брали участь у тренінгах, об’єднували різні зацікавлені сторони. До складу команди гімназії, крім директора, увійшли: учитель історії та правознавства Ольга Денисюк , представник батьківського активу Наталія Андрухова та член громадської організації «Агентство економічного розвитку» Олена Заворотченко.
За допомогою тренерів Програми шкільна команда розглядала питання освіти щодо прав людини, училася співпрацювати з громадою та залучати партнерів для подальшої демократизації шкільного середовища, опрацьовувала нормативні документи, визначала цінності (це викликало активну дискусію серед представників різних сторін освітнього процесу). Практичні вправи допомогли зрозуміти: лише сівши за спільний стіл, обговоривши інтереси і уявивши себе в ролі іншого, можливо відбудовувати партнерські відносини і формувати справді демократичне врядування школою. Навчання було цікавим, корисним та емоційно насиченим. З’явилися нові ідеї, напрацьовано бачення демократичних змін у нашому навчальному закладі.
Попереду – тісна співпраця гімназії з тренерами від програми «Демократична школа», що триватиме до червня 2019 року. Ми переконані, що за цей час наш заклад зуміє зробити важливі кроки в напрямку демократичного управління, запровадити нові підходи до навчання та виховання і спрямувати освітній процес на розвиток таких громадянських компетентностей, як: критичне мислення, співпраця, мирне розв’язання конфліктів, відповідальність, повага до прав людини.

Більше фото...

Кiлькiсть переглядiв: 166